27 octombrie 2017

In ultima zi cind mai am 21, vreau sa scriu citeva rinduri pentru a face o retrospectiva dar si pentru a reciti peste ani! 
Nu am 40, 60 sau 90 de ani, nu am o dita mai experienta cu care sa ma laud, dar am trait... mai ales in ultimul an, momente care m-au schimbat radical. 
M-am schimbat atit de mult, incit daca m-as intoarce in timp nu cred ca m-as mai recunoaste!
Nu voi filosofa prea mult cum o faceam inainte, o sa las doar asta, aici!

  1. Nimic in lumea asta nu este rodul intimplarii, totul se intimpla cu un motiv, in momentul si locul potrivit.
  2. Nu exista oameni, relatii, familii perfecte. 
  3. Legea bumerangului functioneaza.
  4. Adulterul nu este o greseala, ci o alegere.
  5. De o femeie tradata in se.21, ar fugi si Stalin. 
  6. 90% din prietenii tai, iti sunt de fapt dusmani.
  7. O femeie desteapta nu se razbuna instant, ea e mai tacticoasa!
  8. Cea mai mare greseala a oamenilor e ca uita sa traiasca, pur si simplu.
  9. Incredere merita sa ai doar in tine, ca pina la urma si cel mai drag poate sa te fta cel mai tare. 
  10. Da-i timpului - timp. Si atit. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu