24 mai 2017

 Psihologii spun că femeile preponderent trăiesc în iluzii, își fac scenarii, cum va fi sau cum ar fi dacă..., știu de pe la 15 ani cum își vor numi copiii și cum va arata întreaga lor viață.
Am crescut cu povești sau am fost crescute în poveste, am avut tați prinți sau mame crăiese, păcat că aceștia nu ne-au spus că uneori rochiile frumoase vor cădea precum măștile actorilor după o scenă de teatru. Și indiferent câte nuanțe de roz nu am fi avut în garderobă, prințese nu vom mai fi niciodată pentru că lumea reală e...altfel

De prea multe ori femeile aleg să accepte acele povești care există doar în mintea lor, chiar și după ce au fost trădate, chiar după ce au fost lovite, călcate în picioare sau badjocorite. Ele nasc 2,3,4  sau poate și 5 copii chiar și atunci când atenția partenetului exact după procesul care durează maxim 3minute se diminuează, iar copilul rămâe a fi doar un accesoriu de colecție.
Ele vor să creadă că poate de data asta va fi altfel, că poate o va iubi mai mult, și...dacă, nu?
De câte ori îți vei mai desface picioarele? Câți ani mai ești în stare să cerșești iubire? Până la urmă ce ești o femeie gonflabilă? 

Și asta e doar un exemplu de naivitate, e doar un exemplu de poveste. 
Mai sunt și femei care cred că dacă barbatul nu vine nopți la rând acasă sau doarme singur în living, ele sunt vinovate. Și atunci, chiar dală-n naibii de treabă, din naiva, femeia devine roabă. Ea nu-l sună, ea nu-i cicălitoare, ea îl așteaptă cu mâncarea nici prea rece, nici prea caldă, ea e gata să facă alta în caz că acesta vine la altă oră decât cea programată.
Da, tu, femeia descrisă mai sus, să nu uiți și să îi coși și chiloții, chiar dacă aceștia vor fi rupți cu dinții de vreo una. 
Evident fiecare alege să trăiască povestea preferată din copilărie, fie Cenușăreasa, fie Alba ca Zapada, fie Frumoasa și Bestia. 
Eu nu vreau să trăiesc în minciună, eu nu vreau să-mi pictez lumea-n roz, am pictat-o și ce folos? am ajuns să mă-mbrac de atunci doar în negru.
Tocmai de asta, îți propun să nu mai fii nici servitoare și nici o naivă. Trăiește clipa de parcă ar fi ultima, fă ceea ce simți, dansează, urcăte pe mese, pe casă, pe ce vrei tu, dezbracăte, îmbracăte, fii cine vrei tu să fii. Încetează să fii marioneta lui, iar dacă tot vrei să trăiești într-o iluzie, fii Eva, gustă și tu din fructul interzis că până la urmă ăla e cel mai dulce fruct, nu te limita la o singură persoană în viața ta, nu ți-l imagina Dumnezeu, dacă el nu te vrea, o sa te vrea altul. Cochetează, zâmbește, atinge, gustă. Nu-ți mai impune limite și trăiește.

Eu aleg să-mi trăiesc viața în pacat, decât să-mi imaginez că la 12 noaptea pijamaua mea se va tranforma într-o rochie de bal. 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu