26 ianuarie 2017

Sunt două și se bat cap în cap, sunt total diferite, se urăsc reciproc și nu există între ele cale de mijloc.
Da, sunt cele două părți ale mele care m-au zăpăcit, uneori se rânduiesc, alteori îmi vorbesc în cap ambele. Eu mi-aș dori să ia o decizie, sa o ia ele pentru mine.
Dar, nu.
Să încep cu prima pe care am auzit-o. Fata nebună, încrezută în ea, puternică. Scorpia.
Ea nu plânge și nu regretă nimic din ceea ce i s-a întâmplat sau i se întâmplă. Ea se răzbună, ea țipă, ea râde, chicotește, și da ea îl înnebunește.

Ea mă face să nu mă recunosc, ea procedează ca un pacient fugit de la psihiatrie.
Se ține tare și se ține bine. Prețuiește clipa și savurează momentul.
Pe ea să n-o superi, ca te dărâmă...și moral și cum vrei tu. Ba nu, ea nu face cum vrei tu, pentru că ea face doar ce vrea ea.Nu uită și nu iartă. Să nu-ndrăznești să o critici, ei mai că nimic nu-i place. Pe ea se iubește, uneori se supraapreciază.

Directă și cu o minte ascuțită, deține controlul, domină.
Îți e fie cea mai bună prietenă sau cel mai de temut dușman.
Fără multă vorbă- o nebună.

A doua, care mai bine dormea undeva ca Frumoasa Adormită.
Ea e naivă, ea încă crede-n povești. Pleacă capul. Meditează, dar rareori analizează.

Pe ea o urăsc și eu. Dar dacă n-ar fi existat ea, rivala ei și puțin alcool, eu n-aș fi aflat cum pot fi uneori.
Din 100%, i-aș oferi vreo 10% așa pentru ca rezultatul să impresioneze.
De obicei era 50 la 50.
Dacă prima m-a dominat de atâtea ori, a doua încă nu a prins la curaj.
Ea iubește, ea își amintește. Ar prefera să pună virgula acolo unde prima pune punctul.
E atât de gingașă, încât îi lipsesc doar aripile pentru a fi un înger.
Eu nu o înțeleg, dacă aș fi lăsat-o, iar fi sărit în brațe și ar asta acolo o eternitate, indiferent de circumstanțe sau întâmplări.

Pe când ele-s două, eu rămân a fi doar una.
Recunosc, dacă le amețesc e o nebunie totală, nu se mai bat, doar se privesc chiorâș uneori.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu