29 decembrie 2016

Când ai impresia că ai lumea la picioare, când te simți împlinită sufletește...neapărat urmează o prăpastie în care să te adâncești fără să-ți dai seamă, îți cade lumea în cap și se dărâmă TOTUL.
Și da, o femeie poate fi împlinită și în timp ce e înșelată.
O femeie poate mirosi minciuna, dar... îi e atât de bine așa, încât nu, nu îi mai verifică telefonul (mai ales când nu are acces la el), nu îi mai caută prin scrisori, alege să aibă încredere, până se trezește cu revolverul deja tras la tâmpla ei.

De data asta, totul a fost atât pe neprins de veste, încât...nu m-am mai regăsit în acțiuni, nu îmi mai dădeam seama ce și cu cine vorbesc.
Abia acum am realizat cât de naive sunt femeile care au sută la sută încredere în cel de lângă ele și -1000 % în ele, în frumusețea, în eleganța și misterul lor.
Nu poți avea încredere într-un om străin, nu poți avea încredere nici chiar dacă ți-e soț sau amant.
Trăim în secolul în care rata divorțurilor depășește numărul căsătoriilor civile și e perioada în care fiecăruia ar trebui să-i pese doar de fundul lui. Niciodată nu poți ști cu ce jigodie ți-ai unit destinul, cu cine te-ai ținut de mână când ai rostit acel DA în fața altarului. Niciodată nu poți fi sigură că cel cu care te trezești si te culci serile, nu te f*te de fapt pe la spate, și nu, nu în sensul direct.
Atunci când ii vei oferi toată dragostea și căldura ta, atunci când te vei trezi zilnic să îi gătești micul dejun și atunci când îi vei călca cămășile, lui tot nu-i va fi suficient, el mereu va aștepta mai mult de atât. Bărbații nu se mulțumesc cu orice, ei vor să fie înțeleși, alintați și când după o relație de durată lumea nu mai pare atât de roz, apare EA, în locul și momentul potrivit.
Nu e o EA anume, ci o EA oarecare, pentru că să nu fost una, avea să fie alta.
Femeile când află că sunt înșelate reacționează diferit, una își înșeală iubitul în secunda 2, alta plânge ani de-a rândul, iar altele sunt... deștepte.
Nu că aș fi mare înțeleaptă, dar la ce bun să mă compar eu cu ea? La ce bun să ajung să-mi pară ea mai bună decât mine?
Eu prind dintr-o privire tot ce am nevoie, niște fire de păr blond, o pereche de sâni și un fund.
Nu mai contează că mărimile is de 2 sau 3 ori mai mici, și la păr și la sâni și la toate.
Pentru că nu contează nici pe departe aspectul ei de târfă, contează că el a găsit la ea ce-i lipsea la mine.
2016 nu a fost un an tocmai norocos, am tot primit șuturi și săbii în spate atunci când îmi era lumea mai dragă.
Dar din toată povestea asta am înțeles că oricât de bună sau proastă n-ar fi EA, devine ușor plictisitoare și bărbații ajung să se-ntoarcă acolo... de unde au plecat.
Contează cum procedezi TU, fata deșteaptă.
Îi sucești mințile până la refuz sau te dai bătută la prima sută de metri din cursă? Tu alegi cine ești și cine îți dorești cu adevărat să fii.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu